Ezt itt befejezem, néhány hét múlva visszatérek

Na, végig pörgetve azt, amit itt csináltam, be kell látnom: szar volt.

Töröltem is.

Most néhány hétre visszavonulok, hogy aztán a JobbStart.hu oldalon egy minden korábbinál színvonalasabb tudósítói, sajtófigyelői, és közírói munkával térjek vissza.

By SoDI

SoDI névjegye

SoDI vagyok.
Kategória: Uncategorized
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) Ezt itt befejezem, néhány hét múlva visszatérek bejegyzéshez

  1. V.6.0 szerint:

    Nem csak az volt szar amit itt csináltál.Minden szarrá válik amihez hozzá te agyatlan buta paraszt.

  2. Ond szerint:

    Az önkritikára való képesség szép erény.
    Bár itt nem igazán értem, mi nem volt megfelelő?

  3. Slayer szerint:

    Hát Sodi…fél órát értetlenkedtem, aztán további fél órát röhögtem azon a mailen:D

  4. szeszesember szerint:

    Sodi, ha a közélettel olyan alapossággal akarsz foglalkozni, mint ahogy írod, munkatársak is kellen(én)ek, nem?

    • amalono szerint:

      Majd toborzom őket, nyugi.
      Nem kellenek feltétlenül munkatársak, lehet koprodukcióban is dolgozni mondjuk a Molnár F. Árpáddal, aki szintén szeret sajtótájékoztatókra mászkálni.

      • valaki szerint:

        Mondjuk vele most már aligha, kivéve ha a diliházban van az a bizonyos sajtótájékoztató 🙂

  5. sneiderpocs szerint:

    Boldog Új Esztendőt Mindenkinek!

  6. zsírártány szerint:

    ha akkor MAGYAR vagy, akkor miért nem MAGYARUL köszönsz el? “By SoDI”

  7. broni szerint:

    sieg heil!!!!!!!!!!

  8. broni szerint:

    heil pina!!!!!

  9. szeszesember szerint:

    Sodika, most már tényleg induljon el az a kurva JobbStart.hu!

  10. Scall Fast szerint:

    Sajtófigyelői, és közírói szempontból a freeblogos időszak produktumai, megfejelve a mai tapasztalataiddal… Copywriting, meg olyasmik amit Blogin is csinál manapság mennének neked. És azt lehet távmunkában is, továbbá NEm kell hozzá kettős (di)ploma.

    Különben nekem megvan lementegetve ez a blog, blognak nem volt rossz, csak épp sima 12 1 tucat blog színvonalú blog volt. Ha Sodinak megvan jobbstart archív file-ban, annak még mindig örülnék 😉

Hozzászólás